Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa – organizatorzy DIMAQ Uni, zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Zapraszamy do niego autorów prac magisterskich, licencjackich inżynierskich lub podyplomowych, którzy obronili je między 1 stycznia 2016 r. a 31 lipca 2021 r. Prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ. Termin nadsyłania zgłoszeń to 31 lipca 2021 r.
Zwyciężczynią zeszłorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI w kategorii prac magisterskich została Karolina Denis za pracę „Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom” (Akademia Leona Koźmińskiego). Laureatka otrzymała nagrodę główną – bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
- Wygrana w konkursie DIMAQ Uni dała mi nie tylko prestiż i uznanie, ale również wiarę w siebie. Miałam okazję połączyć zdobytą wiedzę akademicką z doświadczeniem zawodowym, co zaowocowało ciekawą pracą magisterską. Dodatkowo miałam przyjemność spotkać się z kolejnymi rocznikami studentów ukończonego kierunku oraz przeprowadzić z nimi digitalowe warsztaty. Myślę, ze wygrana w konkursie potwierdziła moją wiedzę oraz pomogła mi wybić się przed szereg z grupy rówieśników wchodzących na rynek pracy. Kiedy tylko mam okazję zachęcam studentów czy znajomych, by swoje prace dyplomowe zgłaszali do konkursu, ponieważ nagrody są dość atrakcyjnie, ale przede wszystkim warto zrobić to dla samego siebie. Jestem zadowolona z nagrody i kończąc kolejne studia z chęcią wezmę ponowny udział w kolejnych edycjach DIMAQ Uni. – podkreśla Karolina Denis.
Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania DIMAQ - międzynarodowego standardu kwalifikacji e-marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska.
Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego. Konkurs otwarty jest także dla autorów prac studiów podyplomowych. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2016 do dnia 31 lipca 2021. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.
Nagrody
· Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
· Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ Basic z egzaminem DIMAQ
· Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ
Harmonogram konkursu
· do 31.07.2021 – zgłaszanie prac
· 01.08.2021 – 16.09.2021 – I etap – wybór 15 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
· 17.09.2021 – 01.10.2021 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
· 05.10.2021 – ogłoszenie wyników
Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com
Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/
Program Akademii DIMAQ Professional znajduje się na stronie: https://dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-professional/
Program Akademii DIMAQ Basic znajduje się na stronie: https://dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-basic/
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl
###
O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.
IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.
O DIMAQ
DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat - zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/
Link do strony artykułu: https://2fstatic.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/dimaq-uni-zgloszenia-do-konkursu-na-najlepsza-prace-dyplomowa-z-e-marketingu-tylko-do-konca-lipca